Смартсорсинг.ру

Сообщество руководителей ИТ-компаний, ИТ-подразделений и сервисных центров

Статьи в блогах Вопросы и ответы Темы в лентах ITSM 365 Пользователи Компании Лента заказов Курс по ITSM

Статьи

ГУП «ЦИТ РТ»: как не пропустить ни одного обращения граждан с помощью платформы Oktell?

ГУП «ЦИТ РТ»: как не пропустить ни одного обращения граждан с помощью платформы Oktell?

Государственное унитарное предприятие «Центр информационных технологий Республики Татарстан» (ГУП «ЦИТ РТ») регулярно реализует масштабные и социально значимые проекты в области информатизации. Один из них – информационная поддержка проекта «Электронный Татарстан». В качестве ключевого инструмента для реализации поставленных задач была внедрена разработка российской компании «Телефонные Системы» — коммуникационная платформа Oktell.

Читать дальше

Наши услуги

Наши услуги

IT-ПОДДЕРЖКА

Профессиональная поддержка компьютеров и сетей организаций Волгограда и Волжского и области позволяет уменьшить затраты на содержание IT-отдела.

КОМПЬЮТЕРНЫЕ СЕТИ

Проектирование, монтаж, настройка и сопровождение информационных сетей организаций Волгограда и Волжского и области

ЗАПРАВКА КАРТРИДЖЕЙ.
«Сокращение затрат Заказчиков на содержание печатающей техники путем вторичного использования израсходованных картриджей»

IP-ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ

Проектирование, монтаж, настройка и сопровождение систем IP-видеонаблюдения интегрированных в информационную сеть предприятия

СОЗДАНИЕ САЙТОВ

Создание сайтов любой сложности от представительства предприятия в интернете до крупных порталов.

ПРОДВИЖЕНИЕ САЙТОВ

Продвижение сайтов в поисковых системах и увеличение посещаемости, создания эффективных рекламных кампаний в сети Интернет.

Системы контроля и управления доступом
______________________________________

Читать дальше

ИТ-служба в аутсорсинговом контакт-центре: как наладить взаимодействие между отделами

ИТ-служба в аутсорсинговом контакт-центре: как наладить взаимодействие между отделами

Нередко в аутсорсинговых контакт-центрах возникает ситуация, когда ИТ-отдел оказывается изолирован от остальных подразделений. Чем это может быть опасно, и как бороться с изоляцией?

Читать дальше

How Wearable Devices Are Creating Innovation in the Workplace

As wearable devices evolve, they will take on more functionality, especially within the workplace, potentially affecting the data within a wide range of industries.

On one hand, wearables are revolutionizing the workplace, with innovations that create a safer work environment or enhance the way professionals are able to go about their job. Expect to see developers produce new versions of devices and apps to accommodate wearables in the workplace, enabling improved network access and offering new collaboration tools for employees.

 

Читать дальше

7 Top Skills for Security Pros

Experience developing security infrastructure and setting up security policy management, monitoring and alerting systems 
• Ability to identify incoming security threats 
• Background in security systems including the network layer, system layer and application layer 
• Familiarity with implementing security controls around enterprise data and experience with enterprise security, identity management and federation systems

 

Читать дальше

How and Why Companies Are Incorporating the Power of IBM Watson

"Innovation in natural language processing and artificial intelligence is creating opportunities for consumer marketers to better identify and communicate with their customers," said Andy O’Dell, chief strategy officer at Clutch, a marketing technology company. "In retail, IBM Watson has the capabilities to transform how marketers understand and relate to these shoppers. Watson, for example, can take a sample of a consumer’s social media post over time and use this to predict the customer’s age, education level, and even their emotional characteristics. It can assess a customer’s unique personality across 50 distinct facets of personality like extroversion, risk aversion or agreeableness just based on these posts."

Here are other ways IBM Watson is being used across different companies and industries.

 

Читать дальше

Strategic Technology Trends for 2017

Intelligent apps such as VPAs perform some of the functions of a human assistant, making everyday tasks easier (by prioritizing emails, for example), and its users more effective (by highlighting the most important content and interactions). Other intelligent apps such as virtual customer assistants (VCAs) are more specialized for tasks in areas such as sales and customer service. As such, these intelligent apps have the potential to transform the nature of work and structure of the workplace.

"Over the next 10 years, virtually every app, application and service will incorporate some level of AI," said Mr. Cearley. "This will form a long-term trend that will continually evolve and expand the application of AI and machine learning for apps and services."

 

Читать дальше

Using current events to drive traffic to your blog

Whether you’ve been publishing your law firm’s blog for several years or for just a few months, it can be a challenge to come up with relevant legal topics that will engage loyal readers and attract new followers.

One effective way to drive blog traffic is to write about current events in the news.

Читать дальше

Best practices for sharing content via third-party websites

Any legal practitioner who has written a blog post, article or white paper knows all too well that it’s time consuming and takes focus. The good news is that not only does sharing original content on your own website help to strengthen your position as a subject-matter expert to current and potential clients; you can also effectively widen your sphere of influence by leveraging third-party content providers.

Читать дальше

How to reach boomers, Gen-Xers and millennial clients with content marketing

There’s no such thing as a one-size-fits-all approach to content marketing. This is especially true when it comes to marketing to different age groups. People who grew up in different decades were deeply influenced by the mores, technologies and popular culture of their generation, and thus respond better to different marketing channels and messages.

Читать дальше